راکت شو

شتاب دهنده کسب و کارهای آنلاین

راکت شو

شتاب دهنده کسب و کارهای آنلاین

ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر به شکلی از تبلیغ و معرفی محصول می پردازد که با دارا بودن یک ایده ی مرکزی و پرداخت هوشمندانه در ابتدا طرح مسئله ای داستانی می کند تا سوالی را در ذهن بیننده ایجاد کند، سپس در این مرحله ضمن معرفی غیرمستقیم کارایی محصول به تبلیغ محصول و حل مسئله ی حاضر می نماید.


معمولا مواردی در ابتدا ذهن سفارش دهنده را به خود مشغول می کند. مسائلی مثل اینکه از کجا بدانیم تیزری که میسازیم تاثیرگذار است و ارزش هزینه و وقتی که میگذاریم را دارد؟ و یا اینکه تیزر ساخته شده را به چه نحوی ارائه کنیم که بیشترین بیننده و تاثیر را داشته باشد و از این دست سوال ها که تیم تولید محتوایِ اسپایرل تیم برای تمام این پرسش های شما پاسخ دارد.


ساخت یک تیزر تبلیغاتی تاثیرگذار به چرخه ی درستی از عوامل مختلف بستگی دارد که ما دراسپایرل تیم تمامی این چرخه ی تولیدی را تکمیل می کنیم. اما این چرخه ی درست برای ساخت تیزر از کجا شروع می شود.


ما دراسپایرل تیم با حضور تیم مجربِ ایده پردازی و تولید محتوا می توانیم در مراحل قبل از ایده پردازی به شما در مورد برندِ مورد نظرتان جامع ترین مشورت ها را بدهیم تا شما بتوانید با شناخت نقاط قوت محصولتان و مانور درست تبلیغاتی بر روی محصول خود بیشترین سود را از هزینه ی تبلیغات برای محصول خود به دست بیاورید و برند خود را بسازید.


شاید در کنار شاخصه های کیفی و فنی ساخت تیزر تبلیغاتی، مسئله ایده ی مرکزی تیزر مهمترین شاخصه باشد و اولین مسئله ای که بیننده می تواند با آن ارتباط برقرار کند ایده ی تیزر شماست. برای رسیدن به یک ایده ی جذاب و گیرا، شناخت محصول مورد نظر و بحث در مورد تولید محتوای محصول مورد نظر، اولین گام برای رسیدن به ایده ی تبلیغاتی تیزر است. ما در اسپایرل تیم بعد از مشاوره های چند ساعته با نماینده محصول مورد نظر و شناخت نیازهای سفارش دهنده، ایده های جذابی را ارائه می کنیم تا صاحب محصول بتواند نزدیکترین ایده به نیازهای معرفی محصولش را برای ساخت تیزر اجرا کند.

بعد از مرحله ی ایده وارد مرحله ی طراحی و تولید تیزر می شویم. اینکه تیزر مورد نظر چه هدفی داشته باشد، تعیین می-کند که محصول نهایی با چه شکلی ساخته و ارائه شود. منظور از شکل یا فرم تیزر، استفاده از تمام امکانات تولید مستند، داستانی، انیمیشن و .... در تولید تیزر است. برای مثال اگر شما بخواهید محصولی را در حوزه ی مصرف کودکان و در جهت دیده شدن محصول برای کودکان معرفی کنید بهتر است از ترکیب های انیمیشن و موشن گرافی بیشتر که با روحیات کودکان سازگاری بیشتری دارد استفاده کنید.


مسائل مالی و اینکه ساخت یک تیزر از صفر تا صد چه مقدار هزینه برای سفارش دهنده دارد، تقریبا دقدغه تمام صاحبین محصول است. ما در اسپایرل تیم برای رفع این نگرانی شما ترتیبی داده ایم که بعد از جلسه ی مشاوره و کارگروه تولید محتوا جهت ایده پردازی با معقول ترین هزینه بهترین خروجی را از آن شما و محصولتان کنیم.


اما قبل از آن برای روشن شدن صحت این ادعا کافی است بدانیم که هرکدام از مراحل تولید محتوا، ایده پردازی برندسازی انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین از جمله گروه فیلمبرداری حرفه ای گروه های تولیدی و طراحی صحنه و انتخاب لوکیشن و مراحل پس از تولید مثل تدوین و صداگذاری اثر، ساخت موسیقی و انیمیشن و اصلاح رنگ و جلوه های ویژه ی کامپیوتری و در نهایت خروجی با کیفیت محصول جهت پخش، مستلزم هزینه هایی جداگانه و عقد قرارداد با گروه های تولیدی جدا است اما از آنجایی که ما در اسپایرل تیم تمام این گروه های حرفه ای و امکانات ساخت صفر تا صد یک تیزر تبلیغاتی را در کنار خود داریم، شما تنها با یک قرارداد می توانید خیال خود را از بابت تحویل گرفتن یک اثر قابل دفاع و با کیفیت راحت کنید. در چنین چرخه ای که از ابتدای طرح ایده تا تولید و ضبط اثر و مراحل پس از تولید تا خروجی نهایی محصول زیر نظر یک گروه مجرب اجرا می شود، بدیهی است که ضمن اطمینان از کیفیت محصول نهایی، هزینه های تولیدی شما به طور چشمگیری کاهش می یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد